8 września 2014

Wielki powrót + porady na wzmocnienie włosów


Witajcie kochani.
Dawno nie miałam czasu napisać dla Was czegokolwiek.
Praca, dom, dzieci i prawie zero czasu dla siebie.


Dzisiaj znalazłam go ociupinkę, więc pokazuje że nie zaprzestałam blogowania :)

Dzisiaj przepis na domowy kosmetyk do włosów :




Dla wzmocnienia włosów możemy wykorzystywać produkty spożywcze. :)))



Naturalne maseczki wcieramy w pasma włosów najlepiej raz w tygodniu. 
Pozostawiamy ją na włosach na ok. 30 minut :)

* 2 łyżki siemienia lnianego zalewamy szklanką wody.
Gotujemy 15 minut.
Odcedzamy ziarenka.
Po ostygnięciu gęsty płyn zmieszamy z łyżką miodu.

* 3 liście aloesu zblendujmy z łyżką miodu i 2 łyżkami oliwy. 
Gdy papka będzie zbyt gęsta, rozrzedzimy ją ciepła wodą.

Takim oto sposobem nasze włosy po takich zabiegach stają się silne i nie łamią się :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz..
Jest to dla mnie inspiracja do dalszego działania i rozwijania bloga :)
Jeżeli moja strona się wam podoba zapraszam do obserwacji :)