3 grudnia 2013

Pachnąca mgiełka do ciała `Malina i hibiskus` od AVON

Witajcie kochani.
Długo znowu mnie nie było, ale staram się nadrabiać zaległości.
Dzisiaj mała recenzja mgiełki do ciała od Avon o moim ulubionym zapachu malin.

Kilka słów od producenta:

Avon przedstawia najsłodsze skarby natury - pachnąca mgiełka do ciała z maliną i hibiskusem. Dzięki swoim ekstraktom intensywnie nawilża, wygładza i odżywia skórę a na dodatek pięknie pachnie i wspaniale odświeża.


Skład: Alcohol Denat, Aqua, Parfum, Triclosan, Propylene Glycol, Mangifera Indica Extract, Helianthus Annuus Seed Extract, Melia Azadirachta Seed Extract, Vitis Vinifera Seed Extract, Benzyl Alcohol, Butylphenyl Methylpropional, Linalool, Citronellol, Hexyl Cinnamal, Limonene, Alpha-Isomethyl Ionone.

Cena: 17zł / 125ml



MOJA OPINIA:

Miałam okazję wypróbować już kwiat wiśni , niedawno skusiłam się na malinową i pobija ona wszystkie!
Pachnie świetnie, uwielbiam takie cytrusowo - słodkie zapachy. 
 Idealna po kąpieli. 
Nie jest trwała, no ale po mgiełce tego nie możemy się spodziewać. 
Jednak jako odświeżenie w ciągu dnia jest świetna bo potem ciało ma zapach malin. 
Nie ma tłustej konsystencji i nie zostawia filmu na ciele. 
Buteleczka jest bardzo wydajna i poręczna. 
Cena jest przyzwoita, kupiłam ją w promocji za 5,99 zł :)
 Pasuje też jako odświeżacz powietrza bądź do spryskania pościeli. 

MOJA OCENA: 8/10

Uwielbiam maliny w każdej postaci. 
Jakie są Wasze ulubione mgiełki od Avon i dlaczego??


 P.S. 
Co wy na to żebym zorganizowała mały konkurs/rozdanie dla Was z kosmetykami??
Czekam na Wasze komentarze :) 


Artykuł znajduje się również na 
http://przepis-na-kobiete.pl/Artyku%C5%82y/621/pachn-ca-mgie-ka-do-cia-a-malina-i-hibiskus-od-avon

4 komentarze:

  1. Mam arbuzową mgiełkę i jej nie lubię bardzo czuć w niej alkohol.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna mgiełka, na pewno pięknie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pachnie ładnie, ale szybko zapach przemija :c

    OdpowiedzUsuń
  4. http://toniejestkolejnyblogwlosomaniaczki.blogspot.com/2013/12/liebster-blog-award.html Nominowałam Cie do LBA

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz..
Jest to dla mnie inspiracja do dalszego działania i rozwijania bloga :)
Jeżeli moja strona się wam podoba zapraszam do obserwacji :)