19 grudnia 2013

Edycja świąteczna - Żel pod prysznic Mariza z dozownikiem

Tak, tak wiem. 
Święta jeszcze przed nami, a u mnie pojawia się notka ze świątecznym żelem :-) 
Ale do rzeczy...
Jak tylko zobaczyłam, w katalogu świątecznym Marizy, żel pod prysznic o zapachu róży, w przeuroczym opakowaniu a'la bombka choinkowa, wiedziałam, że będzie mój. Nie mogę przejść obojętnie obok kosmetyków, które mają cokolwiek wspólnego z różą. I tym sposobem stałam się posiadaczką tego oto żelu pod prysznic.



OD PRODUCENTA:

Relaksujący żel pod prysznic delikatnie myje i pielęgnuje Twoje ciało a aromat świeżych płatków róży działa kojąco, odpręża i zapewnia uczucie komfortu. Preparat wzbogacono w kolagen, d-pantenol, alantoinę i glicerynę, dzięki którym chroni skórę przed wysuszeniem, wzmacnia jej naturalną barierę ochronną oraz łagodzi drobne podrażnienia. Skóra staje się miękka, gładka i odpowiednio nawilżona o delikatnym, zmysłowym zapachu.

Pojemność: 310 ml


MOJA OPINIA:


Opakowanie żelu przypomina choinkową bombkę i na łazienkowej półce prezentuje się przepięknie. Dodatkowym plusem jest pompka, która nie zacina się, działa sprawnie. Żel jest dość wydajny.

Żel nie jest zbyt rzadki, jak nabierzemy za dużo na raz, 
to nie przelewa się przez palce i  nie ucieka z dłoni.
Zapach hmmm... mi się  podoba i długo utrzymuje się na skórze. Jest on dobrze wyczuwalny
Dodatkowo żel dobrze się pieni, a to sprawia, że sięgam po niego z przyjemnością.
Największym plusem tego żelu jest..... opakowanie .   
W sam raz na święta i na prezent :-)

MOJA OCENA: 9/10

Lubicie zapach róży w kosmetykach??
Znacie jakieś kosmetyki z różą warte polecenia??



Artykuł dostępny także pod adresem:
http://przepis-na-kobiete.pl/Artyku%C5%82y/626/edycja-wi-teczna-el-pod-prysznic-mariza-z-dozownikiem

5 komentarzy:

  1. uwielbiam zapach rózy:)
    pozdrawiam:) http://berenikatestuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. heh akurat nie za bardzo lubię, ale żel prezentuje się bardzo przyjemnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja niestety nie przepadam za zapachem róży w kosmetykach. Ten zapach akceptuje tylko i wyłącznie z żywych kwiatków.

    OdpowiedzUsuń
  4. Z Marizy nic nie miałam ale zapowiada się fajnie :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz..
Jest to dla mnie inspiracja do dalszego działania i rozwijania bloga :)
Jeżeli moja strona się wam podoba zapraszam do obserwacji :)