21 października 2013

Podaruj sobie odrobinę luksusu :)

Witajcie kochani...
Czy Wy też uwielbiacie lawendę?
Jeśli tak to mam coś dla Was dzisiaj.
Mój wpis jest poświęcony jednemu ze sposobów na relaks w domu :)
Pod lupę bierzemy OLEJEK DO KĄPIELI LAWENDA + EUKALIPTUS od BIELENDA


 
 CO MÓWI O NIM PRODUCENT:

Skuteczne receptury tradycyjnych olejków oparte na naturalnych ekstraktach z leczniczych roślin relaksują, ożywiają, uspokajają myśli, wprowadzają w stan wyciszenia, pobudzają zmysły oraz wspomagają odchudzanie. Skóra po kąpieli jest pachnąca i delikatna. Olejki tworzą na skórze nawilżający film ochronny, dzięki czemu nie ma konieczności stosowania balsamu po kąpieli.
Cena: 17zł / 300ml

MOJA OPINIA:

Kupiłam go w promocji w Rossmanie za coś koło 10 zł. Kusił mnie bo uwielbiam lawendę i lubię odprężenie po ciężkim dniu w domowym zaciszu. Wypróbowałam go i od razu pokochałam... 

Kąpiel z tym olejkiem to prawdziwy relaks i ukojenie zmysłów. Ma postać olejku o bardzo intensywnym zapachu. Pieni się mocno, także niewielka ilość wlana pod strumień wody wystarczy żeby przygotować sobie wspaniała kąpiel. Skóra dzięki niemu staje się nawilżona i jedwabista w dotyku. Jeszcze długo po kąpieli pachnie lawendą i eukaliptusem. :)
Mój MUST HAVE w łazience :)

MOJA OCENA: 10/10 :)


4 komentarze:

  1. Ja akurat nie przepadam za zapachem lawendy :(

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja jakoś nie przepadam za dolewaniem olejków do kąpieli.. Wolę duuuużo piany :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Cała marka Bielenda jest świetna!
    Również posiadam z tej marki olejek do kąpieli i pachnie... obłędnie! <3

    Obserwuję i zapraszam do siebie. http://kobiece-kosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz..
Jest to dla mnie inspiracja do dalszego działania i rozwijania bloga :)
Jeżeli moja strona się wam podoba zapraszam do obserwacji :)