5 września 2013

Współpraca z Ezebra.pl

Kochani przepraszam Was że trochę zaniedbałam pisanie ale trochę się w moim życiu zmieniło. 
Wracam do pisania pełna wigoru :)

Zapomniałam Wam się pochwalić, że zaczęłam współprace z drogerią internetową ezebra.pl


 
Na przesyłeczke nie czekałam długo i wczoraj już do mnie dotarła... A co było w niej?
Sami oceńcie :)
Na dniach powstaną ich  recenzje :)

Na  zdjęciu:
* szminka i kredka do oczu od Astor
* Błyszczyk od Sally Hansen
* oraz cienie do powiek od NYC 
 Jak Wam się podoba zawartość przesyłki? 
Który kosmetyk mam najpierw przetestować?

5 komentarzy:

  1. Równiez dotarła do mnie pczuszka od eZebra.pl :D Fajna zawartość. Ciekawią mnie te cienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wysyłam do ciebie priv... mam kilka propozycji :)

      Usuń
  2. No no paczuszka ciekawa, teraz czekam na recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję współpracy z dobrą firmą! Świetny początek!
    Rewelacyjny blog, ciekawe posty, magiczne zdjęcia i piękna prowadząca – czego chcieć więcej?
    Z chęciom zostaję na dłużej I czekam na więcej!


    Pozdrawiam,
    Katherine Unique


    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała współpraca! Jestem bardzo ciekawa jak wygląda ta szminka na ustach:) Dopiero zauważyłam, że całkiem niedaleko ode mnie mieszkasz :P

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz..
Jest to dla mnie inspiracja do dalszego działania i rozwijania bloga :)
Jeżeli moja strona się wam podoba zapraszam do obserwacji :)