18 września 2013

Wrześniowy Shiny Box

Tak, tak.
Pudełeczko już u mnie...
Ciekawi was co jest w środku? 
Zapraszam do oglądania.

No więc zaczynamy...
Pudełeczko pogniecione przez firmę dostarczającą bo jakże by mogło być inaczej :/

Zapakowane i owinięte w różową bibułkę wygląda estetycznie :)
I posiada naklejkę :)



A w środku karteczka:

A teraz pokaże Wam zawartość:
W środku pudełka znalazłam dwa kody rabatowe
10% na pudełeczko SB
oraz
10% upustu na zakupy w Bioperla

 Kosmetyki które były w pudełeczku to:

- TONI & GUY - Shine gloss serum (próbka 10ml)
Serum nadajace włosom blask i lśniacy wygląd. Wygładza i nabłyszcza włosy. Zapobiega puszeniu i elektryzowaniu, nie obciąża włosów.

Cena : 39,99zł / 30 ml

- Scottish fine soap - Au lait mleko do ciała (próbka 50ml)
Nawilża i chroni skóre, która pozostaje gładka jak satyna. Zawarte w produkcie białko mleka naturalnie nawilża skórę a witamina E, znana z naturalnych właściwości anty-utleniających odmładza ją.

Cena: 49,99 zł / 220 ml

- Glazel - Kredka do oczu z aplikatorem (Produkt pełnowymiarowy)
Dzięki swojej miękkości zapewnia delikatnym okolicom oczu komfort podczas malowania. Zakończona miękkim aplikatorem - gąbką który umozliwia precyzyjne roztarcie konturów i uzyskanie modnego efektu przydymionego oka. Kreska narysowana za jej pomocą jest niezwykle trwała

Cena: 23,00zł / 1,8 g

-Phenome - szampon do włosów przywracający równowagę skóry głowy (próbka 50ml)
Delikatny preparat do codziennego mycia każdego rodzaju włosów. Opracowany na bazie organicznych ekstraktów oraz ekologicznych wód roślinnych. Przywraca optymalną równowagę i rewitalizuje. Włosy stają się miękkie i elastyczne, podatne na układanie.

Cena: 75,00zł / 250 ml

-Paese- róż z olejkiem arganowym (PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY)
posiada delikatną konsystencje opartą na wysoko rozdrobnionych składnikach pudrowych. Witaminy A, C i E pielęgnują skórę , a olejek arganowy zapobiega wysuszaniu naskórka i dba o jego odpowiedni poziom nawilżenia, Bez parabenów, bez alergenów.

Cena : 18,90zł / 4g

Gratis każda otrzymała saszetkę serum traneksamowego od marki Dermo Pharma



I jak wam się podoba pudełeczko??
Mnie z nog nie zwaliło, ale może zmienię zdanie po jego przetestowaniu :)

17 komentarzy:

  1. Hmmm. ciekawi mnie ten róż najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten róż już kiedyś miałam i powiem szczerze, że jest fajny :)
      Ale o nim też pojawi się niedługo recenzja :)

      Usuń
  2. Pudełko średnie, ale na pewno lepsze niż glossybox. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liczę że i tak nie będę zbyt zawiedziona po jego przetestowaniu ;)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. No niestety ;/ jestem trochę zawiedziona :(

      Usuń
    2. Dla mnie też średnie ;/

      Usuń
  4. bez rewelacji, dobrze że się nie skusiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Patrząc na zawartość cieszę się, że się nie skusiłam ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. ja się cieszę, że akurat udało mi się to pudełko dostać za darmo, bo jak bym za nie zapłaciła, to nei ukrywam, że byłabym zła.. szampon mi starczy chyba na raz.. a kredka i róż pełnowymiarowe- niezbyt fajnie.
    Znalazłam Twój blog na fanpage'u Shiny i obserwuję ;)
    W wolnej chwili zapraszam też do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda że w tym pudełeczku tak mało było produktów pełnowymiarowych, bo mówili że wejdą w jesień z hukiem :P

      Usuń
  7. Na pewno lepsze niż nowy Glossybox, bo ich pudełko to porażka moim zdaniem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Glossy nie widziałam więc póki co nie będę się wypowiadała, ale mogłoby być chociaż to mleczko pełnowymiarowe :)

      Usuń
  8. Szczerze to już widziałam lepszą zawartość w poprzednich pudełkach. Jescze żeby chociaż to co teraz dostałas się sprawdziło to będzie dobrze :)

    Widzę zmiany na blogu :D Super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że i Wam się podoba nowy design :) ;* Jestem mega dumna :D

      Póki co sceptycznie pochodzę do tego pudełka, ale zawsze mogłoby być gorzej :P

      Usuń
  9. Bardzo bardzo średnie to pudełko...

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie też z nóg nie zwala. :-)

    Fajny ten szablon!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz..
Jest to dla mnie inspiracja do dalszego działania i rozwijania bloga :)
Jeżeli moja strona się wam podoba zapraszam do obserwacji :)