20 września 2013

Mega Effects czyli jak raz a dobrze pomalować rzęski

Dziewczyny a jak u Was z malowaniem rzęs? 
W związku z tym, że kocham nowości (pewnie wiele z was ma tak samo) postanowiłam nabyć maskarę Mega Effects od Avon. 

Kilka słów od producenta: 
Pierwsza panoramiczna szczoteczka, która dopasowuje się do naturalnego kształtu rzęs. Ergonomiczna zginana rączka zapewnia łatwą aplikację. Ultra czarne silikonowe pigmenty dają efekt mega intensywnej czerni. 

Niby tak ma być ;) 
A jak jest?


Moja opinia: 

♥ świetnie wydłuża rzęsy (moje przynajmniej tak) 
♥ nadaję rzęsą głęboką czerń 
♥ dociera do każdej rzęsy 
♥ nie skleja rzęs, chociaż czasami nabiera za dużo tuszu 
♥ długo się utrzymuje 
♥ nie kruszy się 
♥ nie brudzi powieki 


Jedyny minus: 
♥ trzeba nauczyć się Go używać (pierwsze malowanie straszne) 


*OGÓLNE PODSUMOWANIE*

Tusz godny polecenia , kiedy nauczymy się nim dobrze malować , jedna warstwa wystarczy aby ładnie wydłużyć i podkręcić rzęsy. Trzyma się długo co jest wielkim plusem . 

8 komentarzy:

  1. Ciągle się nad nim zastanawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. chyba się skuszę na tego "kosmitę " bo uuwielniam mocno wytuszowane rzesy ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tereska jak masz predyspozycje do paznokci to i z tym kosmitą dasz radę ;)

      Usuń
  3. Czytam o nim same dobre opinie, ale zastanawiam się czy ta "szczoteczka" by mnie nie wkurzała na dłuższą metę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsze kilka razy są chyba najgorsze, a później z górki jak się dojdzie do perfekcji :)

      Usuń
  4. Na początku kiedy sie pojawił to dziwny się wydawał, ale jak dobrze się spisuje to najważniejsze :D

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz..
Jest to dla mnie inspiracja do dalszego działania i rozwijania bloga :)
Jeżeli moja strona się wam podoba zapraszam do obserwacji :)