14 września 2013

Krem do twarzy BIAŁY JELEŃ

Tak, tak :) 
Biały Jeleń od zawsze kojarzony był z kostką mydła, ale od niedawna można w drogeriach znaleźć również krem do twarzy, emulsję do mycia oraz piankę. 
Dziś parę słów o kremiku....
Moja cera jest nieobliczalna raz tłusta raz sucha i ostatnio dość często ekstremalnie sucha. Mój domowy arsenał kosmetyków nawilżających nie radził już sobie z moim problemem więc udałam się na zakupy.
Będąc w Hebe sprzedawczyni poleciła mi nowość właśnie ten krem Biały Jeleń.




BIAŁY JELEŃ hipoalergiczny krem do twarzy/skóra wrażliwa

OD PRODUCENTA: Hipoalergiczny krem do twarzy Biały Jeleń to produkt intensywnie pielęgnujący. Specjalnie opracowana receptura łagodzi podrażnienia oraz wpływa osłaniająco na skórę wzmacniając jej naturalną barierę ochronną. Starannie dobrane składniki regenerują warstwę lipidową skóry przywracając odpowiedni poziom nawilżenia. Bogata kompozycja składników odżywia i przynosi ulgę przesuszonej skórze przywracając jej wypoczęty i zdrowy wygląd. Krem likwiduje uczucie napięcia skóry pozostawiają ją odprężoną i zrelaksowaną. Delikatna konsystencja sprawia, że produkt łatwo wnika w głąb skóry nie pozostawiając tłustej warstwy.
OPAKOWANIE: tuba o pojemności 100 ml
CENA: ok 14 zł w zależności od drogerii


 MOJA OPINIA:
A jak jest naprawdę??? A tak jest, że do tej pory nie mogę wyjść z podziwu, ponieważ jeszcze nigdy moja przesuszona, szorstka twarz nie była tak gładka. Krem świetnie nawilża i utrzymuje je przez cały dzień. Nie pozostawia tłustej warstwy, nie uczulił mnie ( a przy większości kremów to mi się zdarza), nie zapycha, nie spowodował wysypu a wręcz przeciwnie krostki ładnie się goją. Używam kremiku od tygodnia i do tej pory jestem zadowolona z działania mam nadzieję, że mnie nie zawiedzie.

 MOJA OCENA 9,5/10

3 komentarze:

  1. Używam teraz balsamu z tej serii Białego Jelenia i jestem zadowolona chociaż niestety jest mało wydajny, ale działanie mi to wynagradza:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kremu z tej firmy do twarzy nie miałam jeszcze... Ciekawy.. Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz..
Jest to dla mnie inspiracja do dalszego działania i rozwijania bloga :)
Jeżeli moja strona się wam podoba zapraszam do obserwacji :)