17 września 2013

Dłonie to wizytówka człowieka . . .

W dzisiejszym poście pokaże Wam moje kremy do rąk .

O dłonie też trzeba dbać , by było gładkie , delikatne i miłe w dotyku .
Dłonie to jest tak jakby nasza wizytówka . Ponieważ przy poznawaniu nowych ludzi podaje się rękę .
 


Regenerujący krem do rąk z Garniera . Jest to jeden z najlepszych kremów .  Nie ma chyba lepszego . 





Producent : 

Regeneruje i odżywia zniszczoną skórę dłoni. Zawiera alantoinę, znaną ze swych właściwości regenerujących, glicerynę, która chroni ręce oraz czynnik filtrujący, który zapobiega przedwczesnemu starzeniu się skóry dłoni. 

Moja opinia:

Krem jest po prostu rewelacyjny. Świetnie nawilża dłonie i paznokcie - a na dodatek robi to w ekspresowym tempie. Ma przyjemny, delikatny zapach, delikatny różowy kolor. Świetnie regeneruje skórę rąk, a na dodatek ma lekką nie tłustą konsystencję.


 Krem do rąk z Oriflame Silk Beauty . Ma bardzo ładny zapach i dobrze nawilża skórę .

Producent : 

Podaruj dłoniom uczucie cudownej gładkości. Nowy krem z proteinami jedwabiu i przeciw utleniającym ekstraktem z orchidei doskonale zmiękcza i odżywia skórę, pozostawiając ją miękką i zmysłowo pachną

Moja Opinia:
 
Konsystencja kremu jest lekka, emulsyjna. Kosmetyk doskonale wchłania się w skórę dłoni. Po chwili całkowicie znika, pozostawiając skórę dłoni miękką i aksamitną.

Na skórze nie pozostaje tłusta warstewka, za to dość długo utrzymuje się piękny, kremowy zapach.
Nabyłam ten krem głównie z powodu wspaniałego zapachu.


Oba kremy zasługują na ocenę  : 9/10 

3 komentarze:

  1. Krem z Garniera równiez bardzo lubię. Tego z Oriflame nie miałam, ale z tego co piszesz to również jest warty uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też miałam ten krem ;)
    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz..
Jest to dla mnie inspiracja do dalszego działania i rozwijania bloga :)
Jeżeli moja strona się wam podoba zapraszam do obserwacji :)