25 sierpnia 2013

Złoto od Miyo :)

Nareszcie znalazłam idealny złoty lakier z brokatem, oczywiście srebrną wersję również zakupiłam :) :P
Drobinki są różnej wielkości, ale największe jakoś bardzo się nie wyróżniają i nie są tak duże jak np. te z Vipery czy Catrice - i dobrze!
Cena lakierów Miyo jest bardzo przystępna, a jakość świetna.
Szkoda tylko, że mimo dużego wyboru kolorów nie ma większej ilości takich, które szczególnie przypadłyby mi do gustu...
















 
Kilka słów od producenta:
 
Tu paznokcie ! Chcemy koloru !
Długotrwały lakier do paznokci,zawierający substancje wzmacniające płytkę paznokcia.
Hipoalergiczny.

Poj. 8ml

 Moja opinia:
 
Lakier bardzo szybko schnie. Pędzelek dobrze rozprowadza emalie na paznokciu. Zawsze nakładam dwie warstwy na bazę i tym razem też ten lakier mnie nie zawiódł i pokrył pięknie płytkę. Jego konsystencja nie jest za gęsta ani za wodnista - jest taka w sam raz do malowania i nie spływa, nie pozostawia smug. Cena jego jest niska bo to tylko 4,99 zł a jakość fenomenalna. Niestety po 3 dniach zaczyna ścierać się z końcówek. Ale i tak jestem z niego mega zadowolona...

Moja ocena: 8/10

2 komentarze:

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz..
Jest to dla mnie inspiracja do dalszego działania i rozwijania bloga :)
Jeżeli moja strona się wam podoba zapraszam do obserwacji :)