24 sierpnia 2013

Zakupowo - biedronkowo i nie tylko

O tym, że kosmetyki marki BeBeauty są produkowane w tym samym miejscu co produkty marki Tołpa... wie już chyba każda z nas ;) Dlatego wpadłam ostatnio jak burza do Biedronki i zaopatrzyłam się w kilka rzeczy. 


 
 Peelingi od Joanny :
- Gruszka 
- Truskawka
Mmmmmm... obłędnie pachną :)
 Coś do pielęgnacji włosów... :)
 Oraz żel pod prysznic, mydło naturalne, chusteczki deo i BeBeauty chusteczki do demakijażu
 To tyle z Biedronkowych szaleństw :P

A teraz przedstawiam dwa lakiery od Lovely :
-Fosforyzujący
- Czerwony UV
 A Wy obłowiłyście się w Biedronce a jak tak to co kupiłyście???

P.S. Na dniach powstaną recenzje tychże kosmetyków ;)

1 komentarz:

  1. Szczerze to planowałam większe biedronkowe zakupy, ale ograniczyłam się do dwóch odżywek i soli do kąpieli więc bez szału :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz..
Jest to dla mnie inspiracja do dalszego działania i rozwijania bloga :)
Jeżeli moja strona się wam podoba zapraszam do obserwacji :)