1 sierpnia 2013

SPA Poziomka odżywcze masło do ciała z olejkiem migdałowym i bawełną MARIZA


Co mówi producent:
Odżywcze masło o gęstej konsystencji doskonale pielęgnuje Twoje ciało i otula je aromatem świeżych poziomek przynosząc słodycz i poprawiając nastrój. Bogata formuła preparatu zawiera olej migdałowy, bawełnę, d-pantenol, masło shea i witaminę E, dzięki którym intensywnie odżywia oraz nawilża nawet bardzo suchą skórę. Posiada właściwości wygładzające, regenerujące i ujędrniające. Odbudowuje oraz wzmacnia naturalną barierę hydrolipidową naskórka. Delikatnie go natłuszcza, łagodzi podrażnienia, likwiduje uczucie napięcia i szorstkości. Masło nadaje skórze wyjątkową miękkość, gładkość oraz pozostawia delikatny, słodki zapach.


 
Moja opinia:
Uwielbiam wszystko co zawiera w sobie poziomkę więc jak tylko zobaczyłam w katalogu to masło od razu je zamówiłam . Zapach jest obłędny, szkoda tylko że delikatny ale utrzymuje się długo na skórze. Kolor przesłodki, różowy taki dziecięcy.
I... na prawdę nawilża, nie wywołuje podrażnień.
Polecam :)

Moja opinia : 9/10

2 komentarze:

  1. Z Marizy miałam tylko masło waniliowe - zapach, konsystencja i działanie - bez zarzutów :D

    OdpowiedzUsuń
  2. musi ładnie pachnieć. obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz..
Jest to dla mnie inspiracja do dalszego działania i rozwijania bloga :)
Jeżeli moja strona się wam podoba zapraszam do obserwacji :)