7 sierpnia 2013

Serum witaminowe BioVax firmy L'Biotica

Kiedyś przy zakupie maski do włosów dostałam gratis próbkę serum wzmacniającego firmy BioVax.
Efekty były tak świetne, że postanowiłam kupić dany produkt.

Producent obiecuje:

- zmniejszona łamliwość włosów
- naturalny połysk i gładkość
- włosy odżywione i nawilżone
- zahamowanie rozdwajanie końcówek
- większa elastyczność i sprężystość włosów
- włosy zdrowsze i mocniejsze


 MOJA OPINIA:
Produkt nadaje włosom miękkość i sprawia, że są bardzo miłe w dotyku. Nadaje im też jedwabisty i zdrowy wygląd. Jego jedyną wadą jest mała wydajność dla długich włosów. Opakowanie jest małe, zaledwie 15 ml i pomimo, że nie nakłada się go dużo to dla długich włosów jest stanowczo za mało. 
Cena: ok. 13 zł.  

MOJA OCENA 9/10

3 komentarze:

  1. Z checią bym wypróbowała :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Serum z Biovaxu jeszcze nie miałam, ale ogólnie ich maski bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja kupilam jakis czas temu w superpharm na promocji dwa opakowania po 7 zł /szt :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz..
Jest to dla mnie inspiracja do dalszego działania i rozwijania bloga :)
Jeżeli moja strona się wam podoba zapraszam do obserwacji :)