4 sierpnia 2013

Maska wygładzająca Jedwab od Joanny :)

Witajcie !
Dzisiaj chciałabym wam przedstawić jeden z kosmetyków, który zasługuje na uwagę, a jest nim maska do włosów firmy Joanna z serii "Jedwab"


 
 Od producenta:

Formuła maski wzbogacona w hydrolizowane proteiny jedwabiu oraz składniki kondycjonujące zapewnia włosom gładkie i długotrwałe nawilżenie.
Utworzony na powierzchni jedwabny filtr ochronny przywraca im odpowiednią wilgotność oraz połysk.
Po aplikacji maski włosy pozostają miękkie, gładkie i przyjemne w dotyku.
Mają zdrowy wygląd, łatwiej się układają, rozczesują i mniej elektryzują.

Cena: 10zł / 150g

Moja opinia:
Maska jest umieszczona w opakowaniu typu "tubka", która nie należy do moich ulubionych.
Konsystencja nie jest ani gęsta, ani rzadka - jak dla mnie idealna.
Świetnie się aplikuje na włosach. Przyjemnie pachnie (nie ma zapachu chemicznego) co już jest dla mnie wielkim plusem.
Obietnice producenta zostały w większości spełnione. Maska nawilża, więc daje mi to czego od niej najbardziej oczekuje.
Polecam ten produkt, a aczkolwiek nie każdy może mieć takie same odczucia jak ja, ponieważ każda z nas posiada odmienną strukturę, co powoduje, że ten sam kosmetyk może dawać zupełnie inne efekty.

Moja ocena: 9/10

2 komentarze:

  1. Nigdy jej nie miałam ale może wypróbuję.Mam mieszane uczucia co do kosmetyków Joanny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się na przyjemny kosmetyk :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz..
Jest to dla mnie inspiracja do dalszego działania i rozwijania bloga :)
Jeżeli moja strona się wam podoba zapraszam do obserwacji :)