3 sierpnia 2013

Manhattan Volcano Precise

Cześć.
Dzisiaj przedstawię Wam recenzję nowej maskary firmy Manhattan.

 
*Opis producenta*

Maksymalne wydłużenie oraz ekstremalna objętość to nie jedyne cechy nowej maskary. Dzięki VOLCANO Precise wyczarujesz niepowtarzalny wygląd rzęs. Za pomocą specjalnej szczoteczki uzyskasz niesamowity efekt objętości rzęs, pozostawiając je zarazem idealnie rozdzielone. Dzięki innowacyjnym pigmentom z popiołu wulkanicznego Twoje rzęsy rozbłysną kolorem głębokiej czerni.

Korzyści, jakie daje maskara VOLCANO Precise:

- maksymalne wydłużenie
- ekstremalna objętość
- głęboka czerń
- idealne rozdzielenie

 MOJA OPINIA:

Maskara dobrze rozdziela rzęsy, ładnie je pogrubia i wydłuża. Ma głęboki odcień czerni. Nie kruszy się , nie osypuje, nie odbija się na powiekach. Posiada fajną silikonową szczoteczkę. Mały minus - na końcówkę szczoteczki nabiera się trochę za dużo tuszu, ale łatwo to oczyścić :) .

MOJA OCENA: 8/10


*Zdjęcia efektu na rzęsach mojej koleżanki*
Efekt jest zadowalający :).
 


*Sugerowana cena detaliczna*
25.99 zł


*Wolicie tradycyjne, czy silikonowe szczoteczki?*

3 komentarze:

  1. Zdecydowanie jestem fanka silikonowych szczoteczek :D

    OdpowiedzUsuń
  2. jak dla mnie zbyt delikatny efekt ;] uzywam jednych i drugich szczoteczek. wazniejszy jest dla mnie ksztalt.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam efekt drama na rzęsach, spektakularne i przyciągające uwagę, a to jest takie "zwykłe" ;c nie wiem czy się skuszę, raczej nie. A co do twojego pytania to chyba wole silikonowe szczoteczki, ale wiem, że te tradycyjne też dają fajny efekt ;3

    Pozdrawiam [aboutminachan.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz..
Jest to dla mnie inspiracja do dalszego działania i rozwijania bloga :)
Jeżeli moja strona się wam podoba zapraszam do obserwacji :)