5 sierpnia 2013

GREEN PHARMACY PEELING SOLNY DRZEWO HERBACIANE I ZIELONA GLINKA


OPIS PRODUCENTA :
Naturalne kryształki soli. Oczyszczanie, pielęgnacja, aromat, relaks dla ciała i zmysłów. Delikatne złuszczanie naskórka, poprawa mikro-krążenia. Gładka i miękka skóra. Ekstrakt z liści drzewa herbacianego działa przeciwzapalnie, ułatwia gojenie. Zielona glinka wygładza.

Cena: 6,90zł / 300ml


 
MOJA OPINIA :
Peeling otrzymałam w czerwcowym urodzinowym ShinyBox . Konsystencja peelingu jest miękka , ale mimo wszystko zbita . Peeling jest koloru jasno zielonego . Ja nie dostrzegam żadnego minusu tego produktu jak najbardziej spełnia moje oczekiwania .
Fantastycznie złuszcza naskórek i natłuszcza skórę zostawiając po sobie przyjemny zapach .

MOJA OCENA: 10/10

A Wy stosujecie peelingi?
Jaki peeling jest Waszym faworytem ?!

5 komentarzy:

  1. Pytanie za 100 pkt. gdzie można go dostać? ;> Planuję zakupić peeling z Biedronki, ale jeszcze nie zdążyłam się wybrać, ciekawe czy jeszcze będzie. :P Ale ten też można by było przetestować. ;)

    Zapraszam -> www.custom-idea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam je w Rossmanie i Hebe. Więc może i u Ciebie będą :)

      Usuń
    2. Ooo to się dobrze składa. Czas wybrać się na zakupy. ;)

      Usuń
  2. jesli chodzi o peeling ciała to bardzo lubię z fusów kawy, albo rękawicą kessa i mydłem savon noir (recenzja u mnie).
    ps. wylacz sobie weryfikacje obrazkowa w komentarzach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja na razie pokusiłam sie na masełko do ciała z GP, ale po peeling też bym chętnie sięgnęła :D

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz..
Jest to dla mnie inspiracja do dalszego działania i rozwijania bloga :)
Jeżeli moja strona się wam podoba zapraszam do obserwacji :)