15 lipca 2013

Ziaja Med kuracja antybakteryjna - jedna z dwóch recenzji :)

*TONIK*

Opis producenta:
Tonizująco - uzupełniający preparat do demakijażu skóry twarzy.
Polecany dla młodzieży i dorosłych. 
Nie zawiera kompozycji zapachowej , bez alkoholu ,
bez barwników

- Łagodnie oczyszcza skórę.
- Ułatwia eliminację sebum. redukcja zmian trądzikowych
- Wspomaga łagodzenie zmian trądzikowych.
- Przywraca skórze naturalne pH. kompensacja
- Zapewnia równowagę wodną skóry.


 
MOJA OPINIA:
Produkt łatwo dostępny w kuszącej cenie. Możemy go kupić praktycznie w każdej aptece za ok. 10 zł. Pojemność 200 ml dość wydajny, bardzo łagodny, nie podrażnia, ale niestety u mnie nie sprawdził się jako tonik antybakteryjny- nie zauważyłam jakiegoś super oczyszczenia porów. Produkt bezzapachowy jak pisze producent jak dla mnie zapach posiada i to na dodatek nie przyjemny . 

MOJA OCENA: 6/10

P.S. Już jutro recenzja żelu z tej samej serii

1 komentarz:

  1. Nie miałam nic z tej serii, ale ostatnio zastanawiałam się nad kremem antybakteryjnym, jednak obawiałam się czy nie działałby wyszuszająco na moją skórę - dlatego zrezygnowałam...

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz..
Jest to dla mnie inspiracja do dalszego działania i rozwijania bloga :)
Jeżeli moja strona się wam podoba zapraszam do obserwacji :)