16 lipca 2013

Ziaja ciąg dalszy...


*ŻEL*

Opis producenta:
aktywny żel oczyszczający bez kompozycji zapachowej.profilaktyka zmian trądzikowych: Ułatwia eliminację sebum i odblokowuje pory. Obniża aktywność gruczołów łojowych. redukcja trądziku: Łagodzi zmiany trądzikowe. Skutecznie wygładza naskórek. kompensacja: Utrzymuje optymalny stopień nawilżenia. Przywraca skórze naturalne pH.

 
Moja opinia:
Znowu produkt bez kompozycji zapachowych który pachnie, nie zauważyłam aby pomagał odblokować pory, zmniejszać wydzielanie sebum, czy w jakikolwiek sposób zmniejszone zmiany trądzikowe. Poza tym nie lubię gdy żel się nie pieni, a tak jest właśnie z tym produktem. Bardzo delikatnie oczyszcza, jak dla mnie za delikatnie.

MOJA OCENA: 6/10

Oba produkty się u mnie nie sprawdziły. Niestety. Na pewno są one bardzo delikatne, więc do wrażliwej cery powinny być dobre, przy mojej mieszanej z tendencją do przetłuszczanie nie pomogły zupełnie nic. Potrzebuję kosmetyków które mają mocniejsze działanie.

Miałyście te kosmetyki ?? sprawdziły się u Was? Piszcie, jestem ciekawa waszych opinii :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz..
Jest to dla mnie inspiracja do dalszego działania i rozwijania bloga :)
Jeżeli moja strona się wam podoba zapraszam do obserwacji :)