12 lipca 2013

Peppermint :)

Mięta od Rimmela jest cudowna :) 
i dlatego dzisiaj trochę powiem Wam o nim ;)

Cena: w promocji za 12.99zł
Pojemność: 12ml
Pędzelek: szeroki


Kilka słów producenta:
Najnowsza kolekcja lakierów do paznokci Rimmel Salon Pro z dodatkiem włókien Lycry to różnorodna paleta najmodniejszych odcieni, opracowanych wspólnie z Kate Moss. Efekt żelowego wykończenia zapewnia profesjonalny, długotrwały manicure o prawdziwie londyńskim charakterze.
Paleta lakierów zawiera 16 odcieni. 7 odcieni zostało stworzonych przy współpracy z Kate Moss.
Lakiery Salon Pro z Lycrą łączą w sobie wszystkie zalety profesjonalnego manicure:
- działanie bazy pod lakier,
- ochrona top coat,
- błyszczący kolor,
- żelowy efekt,
- jedna, łatwa aplikacja bez konieczności utwardzania.


Moja opinia:
Odcień mięty jest naprawdę piękny :) dla idealnego i pełnego krycia potrzeba dwóch warstw. Dzięki szerokiemu pędzelkowi lakier bardzo szybko i przyjemnie się aplikuje mimo że wcześniej nie lubiłam tego typu pędzelków. Lakier trzyma się u mnie 5 dni w stanie nienaruszonym :) i to bez utwardzacza :)
Serdecznie Wam ten odcień polecam ;)
Moja ocena 8/10

Wy macie jakieś kolorki z tej serii? Jakie polecacie?

1 komentarz:

  1. Wow, uwielbiam takie pastelowe kolory, ostatnio miałam zielony a teraz wypróbuję miętowy ;)
    http://soclothe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz..
Jest to dla mnie inspiracja do dalszego działania i rozwijania bloga :)
Jeżeli moja strona się wam podoba zapraszam do obserwacji :)