11 lipca 2013

NATURALNY JEDWAB DO WŁOSÓW- DELIA

OD PRODUCENTA:

DZIAŁANIE:
doskonały preparat do intensywnej regeneracji włosów słabych i zniszczonych. Skutecznie chroni delikatną strukturę włosa przed wysoką temperaturą wytwarzaną przez suszarki, lokówki, a w szczególności prostownice oraz ceramiczne żelazka. Nadaje włosom wyjątkową elastyczność, znacznie ułatwia układanie i modelowanie fryzury. Przeciwdziała rozdwajaniu się końcówek.


SKŁADNIKI AKTYWNE:
innowacyjne połączenie naturalnego jedwabiu z silikonową bazą zwiększa zatrzymanie wody na powierzchni włosów, utrzymując optymalny poziom ich nawilżenia.
 
REZULTAT:
jedwabiste, błyszczące, miękkie i wyraźnie wygładzone, zdrowe włosy.

CENA: 21,00 zł / 100 ml






MOJA OPINIA:
Jedwab ten ma postać olejku, ale wchłania się natychmiast dając uczucie mega miękkości, elastyczności i sprężystości. Tak samo blask jest widoczny...już po pierwszym zastosowaniu. Przy czym wcale, a wcale nie obciążył moich włosów, choć byłam pewna ze to zrobi gdyż moje włosy dziwnie podchodzą do wszelkiego rodzaju ekstra dodatków!!! Jedwab ten ma piękny zapach, choć po nałożeniu go na włosy zapach niestety bardzo szybko się ulatnia i jest niewyczuwalny, A szkoda... Po za tym jestem bardzo z niego zadowolona i na pewno go polecam.

Moja ocena 9/10

2 komentarze:

  1. Wydaje się być fajny :D i jeszcze dość spora pojemność :D a jak z wydajnością?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. używam go dość często i została go ok połowa po 2 miesiącach :)

      Usuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz..
Jest to dla mnie inspiracja do dalszego działania i rozwijania bloga :)
Jeżeli moja strona się wam podoba zapraszam do obserwacji :)