13 lipca 2013

MASAKRA PAZNOKCIOWA.....

Dzisiaj mała recenzja produktu Eveline kupionej w promocji w Biedronce.
 





KILKA SŁÓW OD PRODUCENTA:

*Dostępność i cena
Ja swój egzemplarz odżywki dorwałam w 
Biedronce za niecałe 7 ZŁ

*Opakowanie i pędzelek

Klasyczne opakowanie jak na odżywkę z Eveline. W buteleczce mieści się 12 ml produktu.


MOJA OPINIA:
Pędzelek bardzo wygodny w użytkowaniu.

*Kolor i czas schnięcia

Pierwsza warstwa ( pierwszy dzień malowania ) zasycha momentalnie, ale z kolejnym dniem jest coraz gorzej.
"KOLOR" jaki pozostawia na płytce paznokciowej, to *bezbarwno - biały* ( taki jak na zdjęciu powyżej )

* Działanie
Po kilku dniach używania odżywki byłam zmuszona obciąć paznokcie, bo całkowicie mi się połamały. jak na razie nie widzę pozytywów tego produktu, może jedynie co podoba mi się jej barwa. Paznokcie nadal się rozdwajają, łamią i są strasznie osłabione.

Stanowczo NIE POLECAM tej odżywki ! Paznokcie są w gorszym stanie, niż były przed jej stosowaniem. Nie dość, że musiałam je skrócić do zera, to jeszcze dalej zauważam, że będę musiała powtórzyć czynność.

MOJA OCENA 2/10

Kto jeszcze skusił się na promocję? Jaka jest Wasza opinia?

1 komentarz:

  1. Akurat tego produktu nie miałam... Niedawno kupiłam inną odżywkę z Eveline - paznokcie twarde i błyszczące jak diament. Stosuję dopiero kilka dni, więc ciężko mi się odnieść do efektów, ale mam nadzieję że po kuracji paznokcie nie będa w gorszym stanie bo w końcu chciałabym je trochę zapuścić :(

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz..
Jest to dla mnie inspiracja do dalszego działania i rozwijania bloga :)
Jeżeli moja strona się wam podoba zapraszam do obserwacji :)