25 lipca 2013

Luksusowy krem ze złotem Maroka - Eveline

 OD PRODUCENTA:

Luksusowy krem ze złotem Maroka:
- odmładza skórę,
- 24-godzinne głębokie nawilżenie,
- intensywna regeneracja,
- wygładzenie, ukojenie skóry,
- do skóry suchej i wrażliwej.
 

 
Luksusowy krem ze złotem Maroka, oparty na bogatej, silnie skoncentrowanej szwajcarskiej recepturze, regeneruje i odżywia skórę, zapewniając jej młody, promienny wygląd.
bioOlejek arganowy, zwanym złotem Maroka, pobudza naturalną odnowę komórek naskórka, wyraźnie odmładza i przywraca energię życiową nawet najbardziej wymagającej skórze. Bogaty w bioKwas hialuronowy bioHyaluron Complex długotrwale nawilża, zatrzymując wodę w najgłębszych warstwach naskórka. bioŻeń - szeń i ekstrakt z jedwabiu maksymalnie wygładzają oraz sprawiają, że skóra staje się wyjątkowo miękka i sprężysta.

Cena: 10zł / 200ml

MOJA OPINIA:

Pierwsze wrażenie? Zaraz po odchyleniu sreberka dotarł do mnie bardzo delikatny zapach. Zapach jest prześliczny, czarujący, lekko orientalny.  Jeśli tak pachnie luksus za 10 zł , to ja chcę tak pachnieć!
 

PLUSY DLA MNIE:
- kremik zapakowany w płaski pojemniczek z czytelną informacją o produkcie, pojemnik jest poręczny;
- konsystencja prawdziwie kremowa, nabierasz na dłoń i leciutko przeciągasz po skórze, rozprowadzanie to po prostu sama rozkosz;
- mimo treściwej konsystencji preparat bardzo szybko się wchłania;
- krem zapewnia naprawdę doskonałe nawilżenie i odżywienie ciała, jest bogaty w różne dobrodziejstwa i z dnia na dzień po prostu czuć, jak skóra się regeneruje
- kremik nie uczula :)
- niezaprzeczalnym atutem jest cena kosmetyku, bo to tylko 10 zł za taką jakość kosmetyku.

Z całego serca polecam ten super produkt do ciała :)
MOJA OCENA 10/10

1 komentarz:

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz..
Jest to dla mnie inspiracja do dalszego działania i rozwijania bloga :)
Jeżeli moja strona się wam podoba zapraszam do obserwacji :)