9 lipca 2013

Liebster Blog Award (1)

 Zostałam nominowana do Liebster Blog Award przez bloga http://fmgroupnow.blogspot.com/ 
Z tego powodu jest mi bardzo miło :)



Zasady są następujące: każdy kto otrzymał nominację musi nominować kolejne 11 blogów, odpowiedzieć na 11 pytań i samemu również wymyślić 11 pytań, na które muszą odpowiedzieć osoby przez nas nominowane. Nie można również nominować bloga, który nas nominował.


A więc pytania od "Otul się pięknym zapachem..."

1. Jak długo prowadzisz bloga? Bloga prowadzę od maja :)
2. Co lubisz robić w wolnym czasie? W wolnym czasie lubię spędzać czas z rodziną
3. Czego byś nigdy w życiu nie zrobiła? Nie zjadłabym ślimaka :P
4. Jaką porę roku lubisz najbardziej? Lato :D
5. Jaki jest Twój kosmetyczny niezbędnik? Maskara 3D i puder bez którego się nigdzie nie ruszam :)
6. Jaka jest Twoja ulubiona część garderoby? Hmm ciężko odpowiedzieć bo lubię wszystko co mam w szafie :)
7.  Jakie blogi odwiedzasz najczęściej? Kosmetyczne oraz poświęcone makijażowi
8. Ulubiony miesiąc? CZERWIEC :D :*
9. Książka czy film? A może serial? Wszystkiego po troszeczku :)
10. Lubisz gotować? Wprost UWIELBIAM
11. Ulubiony kolor? Mięta :D

 A tutaj moje pytania:
1. Jaka jest twoja ulubiona muzyka?
2. Jakie są twoje hobby, co lubisz robić w wolnym czasie?
3. Lubisz się opalać?
4. Jakiej muzyki słuchasz?
5. Co zrobiłaś szalonego w swoim życiu?
6. Wierzysz w przyjaźń damsko-męską? jeśli tak to dlaczego?
7. Jaki jest twój ulubiony program w TV?  
8. Lubisz imprezować?
9. Jakie jest Twoje motto życiowe?
10. Kim chciałaś/eś zostać gdy byłaś/eś dzieckiem ?
11. Dlaczego założyłaś/eś akurat takiego bloga ?



Nominuję:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz..
Jest to dla mnie inspiracja do dalszego działania i rozwijania bloga :)
Jeżeli moja strona się wam podoba zapraszam do obserwacji :)