20 lipca 2013

Gruboziarnisty peeling do ciała 'Rajskie jabłuszko'

OD PRODUCENTA:
Poczuj fascynujący aromat rajskiego jabłuszka. Spraw, by rytuał pielęgnacji Twojego ciała był przyjemny i odprężający, aby przywodził na myśl najsłodsze wspomnienia. Kremowe mydło w płynie doskonale dba o Twoje ciało. Sprawia, że staje się doskonale odprężone i oczyszczone oraz pełne witalności i siły -  spróbuj, a już nigdy nie zamienisz tej owocowej witalności na nic innego…
 
Cena: 9zł / 200ml

MOJA OPINIA:
Kupiłam go w HEBE za coś ok 6-7 zł bo była promocja  :)
Jako peeling spisuje się nieźle, nie jest mega ostry, ale daje radę wygładzić skórę i ściera niechciany naskórek. Ma dobrą konsystencję, nie zastyga łatwo, ale jest wydajny. Ma "soczysty" zielony kolor, który od razu rzuca się w oczy, nie tylko na sklepowej półce.  Dobrze by było, gdyby buteleczka była bardziej miękka, wówczas łatwiej byłoby wydobyć z niej kosmetyk. Zniewalający zapach... po prostu się w nim zakochałam :)

Jest to na prawdę dobry peeling za małe pieniądze. Wersja rajskie jabłuszko jest moją ulubioną, ale wszystkie z tej serii są godne polecenia.

MOJA OCENA 9/10

2 komentarze:

  1. Nominowałam Twój blog do "Liebster Blog Award". Więcej informacji pod linkiem http://custom-idea.blogspot.com/2013/07/liebster-blog-award_22.html

    Pozdrawiam i życzę udanej zabawy. ;)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz..
Jest to dla mnie inspiracja do dalszego działania i rozwijania bloga :)
Jeżeli moja strona się wam podoba zapraszam do obserwacji :)