3 lipca 2013

Dwufazowy płyn do demakijażu oczu z ekstraktem z zioła świetlika - Eva Natura Herbal Garden

Witam Was serdecznie ;)
przychodzę dzisiaj z recenzją płynu do demakijażu oczu Herbal Garden z firmy Eva Natura.
Od producenta:
Płyn dwufazowy skutecznie zmywa makijaż oraz zanieczyszczenia wrażliwych okolic oczu. Nie wymaga spłukiwania.
Ekstrakt z ziela świetlika dodatkowo pielęgnuje i odżywia naskórek.

Sposób użycia:
Przed użyciem kilkakrotnie wstrząsnąć do połączenia obu faz płynu. Nasączony mieszaniną płatek przyłożyć do powiek, po chwili delikatnie oczyścić oczy. Bezpieczny dla osób noszących szkła kontaktowe.

150 ml/ 4,79 zł

MOJA OPINIA:
Do tego płynu zachęcił mnie nietypowy kolor, pojemność oraz cena. Nie spodziewałam się cudów, ale zostałam pozytywnie zaskoczona. Co prawda, mam innego ulubieńca, ale ten mogę jak najbardziej kupić od czasu do czasu

Plusy:
- nawilża okolice wokół oczu,
- nie ściąga skóry i nie wysusza,
-posiada ładne opakowanie,
- wydajny,
- działanie (zmywa wszystko bardzo dokładnie )
- super cena,
- produkt polskiej firmy,
- nie podrażnia,
- nie uczula,
- przyjemny, delikatnie wyczuwalny zapach,
- dostępność (kupuję w Rossmannie)


Polecam ten płyn wszystkim osobom o wrażliwych oczach ;) ja się nie zawiodłam.
Bardzo często można dorwać go na promocji w Rossmannie.

MOJA OCENA:
8/10


Czego Wy używanie do demakijażu? Może miałyście już ten płyn?

2 komentarze:

  1. Witam zostałaś nominowana przez mojego bloga do Liebster Award Blog Zapraszam na mojego bloga w celu dowiedzenia się o co w tym chodzi . Pozdrawiam
    mojmozg13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja używam do demakijażu płynu micelarnego. Tego płynu jeszcze nie miałam, ale wygląda zachęcająco, więc może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz..
Jest to dla mnie inspiracja do dalszego działania i rozwijania bloga :)
Jeżeli moja strona się wam podoba zapraszam do obserwacji :)