29 czerwca 2013

Zielono mi, czyli odświeżająco ogórkowo-limonkowy żel myjący, peeling i serum w jednym


Opis produktu:

Nowatorska formuła zastępuje 3 produkty w osiągnięciu idealnie czystej i gładkiej skóry twarzy oraz całego ciała. Można go stosować jako 1. żel myjący, 2. peeling 3. serum. Preparat łagodzi podrażnienia i zmiany trądzikowe, rozjaśnia przebarwienia. Nawilża, nie wysusza skóry.

Cena: 9,99zł / 175ml


Moja opinia:
Peeling jest łagodny, a drobinki są - zgodnie z nazwą - drobne. 

 Na początku myślałam, że będę go używać tylko do twarzy, ale polubiłam go tak bardzo, że teraz wydaje mi się idealny do twarzy, jak i do ciała. Ostre peelingi pójdą w odstawkę, tym bardziej, że Bielenda jest od nich tańsza i ładniej pachnie.


Czy przesusza? Jeszcze się nie znalazł taki mocny, który by moją tłustą skórę przesuszył Natomiast nielicznych normalnych partii mojej twarzy po prostu staram się nim zbyt silnie nie traktować i jest OK. 

Świeży, limonkowy zapach, delikatne (lecz skuteczne) działanie peelingujące, poczucie komfortu i orzeźwienia na skórze - tak trzymać!


Moja ocena 7/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz..
Jest to dla mnie inspiracja do dalszego działania i rozwijania bloga :)
Jeżeli moja strona się wam podoba zapraszam do obserwacji :)