11 czerwca 2013

Współpraca z Quiz i recenzja lakieru Safarii nr 24

Kilka dni temu rozpoczęłam współprace z firmą Quiz Cosmetics.
A oto co dostałam w przesyłce :
* Błyszczyk do ust
* lakier do paznokci
* kredka do oczu

Na początek zajmiemy się lakierem do paznokci ;)

Więc najpierw co mówi o tych lakierach producent:

Kolekcja najmodniejszych kolorów tego sezonu.
Łatwo rozprowadzają się na paznokciach pokrywając je równą i gładką warstwą. Jest trwały, długo utrzymuje połysk.
Nie zawiera szkodliwego  toluenu, formaldehydu i dibuthylphtalate.



 Moja opinia:
Lakier o dobrej konsystencji, nie za gęsty nie za wodnisty. Wystarcza jedna warstwa by całkowicie pokryć paznokcie (jednak ja dla pewności zawsze kładę dwie warstwy) 
Kolory są intensywne i nasycone. 
Mają dużą pojemność (12ml) i wygodny pędzelek ułatwiający aplikacje. 
W miarę szybko schnie i nie odpryskuje przy zajęciach domowych. 
Lakiery Safari jedne z bardzo niewielu lakierów, które nie tworzą smug. 
Ich cena jest super bo to ok 3 zł i na pewno każda dziewczyna lubiąca lakiery skusi się na te cudeńka z Safarii, a cena nie uszczknie jej portfela za bardzo :)
Polecam :)

Moja ocena 9/10

Na dniach recenzja błyszczyku i kredki więc czekajcie na moje spostrzeżenia odnośnie tych produktów :)

2 komentarze:

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz..
Jest to dla mnie inspiracja do dalszego działania i rozwijania bloga :)
Jeżeli moja strona się wam podoba zapraszam do obserwacji :)