12 czerwca 2013

Surprise od GR :)


Wczoraj poszłam na pocztę po przesyłkę, bo pomimo tego że byłam w domu to listonosz wrzucił awizo. Więc poszłam, wystałam się chyba z godzinę i zastanawiałam co to może być za paczka.

Pani w okienku podała mi ją dobrze wypchaną po brzegi.
Wracając do domu nadal myślałam co to może być.
Tak idąc  przypomniałam sobie że to może być przesyłka od jednej z firm które się do mnie odezwały i wcale się  nie pomyliłam. W domu otworzyłam paczkę i patrzcie co tam było :)



Była to przesyłka od Golden Rose.
7 cudnych lakierów,  srebrna kredka do oczu, maskara oraz pilniczek :)
Tak się te cudeńka prezentują:

Kocham takie niespodzianki :)
Kolorki cudne, żywe, neonki... po prostu się zakochałam :)
Testy zaczynam od jutra :)

2 komentarze:

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz..
Jest to dla mnie inspiracja do dalszego działania i rozwijania bloga :)
Jeżeli moja strona się wam podoba zapraszam do obserwacji :)