19 czerwca 2013

ShinyBox - nowa urodzinowa odsłona

Jak wiecie ShinyBox obchodzi pierwsze urodziny.

W związku z tym powstała nowa odsłona pudełeczka jak i odświeżona strona ShinyBox.

A teraz do rzeczy...
Chciałabym Wam pokazać co znalazłam w  urodzinowym pudełeczku od Shiny :)


 Cudne różowe pudełeczko i biało-brązowym akcentem bardzo przypadło mi do gustu.
 A teraz zawartość tego cuda :) 
Zostało szczelnie przykryte różową bibułką, aby był jeszcze większy surprise przy otwieraniu :)
A oto moje kosmetyki :)
Co najlepsze nie było w nim fruwającego i denerwującego wypełniacza :) 

A teraz konkret - co jest co:

Ja dostałam: 

Peeling solny "Drzewo herbaciane i zielona glinka" który bardzo ładnie i delikatnie pachnie. Nie mogę się doczekać testowania :)


Następnym produktem jest Krem do stóp odświeżający i nawilżający o specyficznym zapachu. Ale zapach nie jest odzwierciedleniem działania więc kto wie :)
Pomadka w płynie nr 904 od PAESE przyda się na imprezy, bo na co dzień jest ciut za ciemna.
Spray Makeover od KMS california na pewno będzie fajny i nadarzy się nie jedna okazja do przetestowania go. 
Została do pokazania Maseczka 4D AKTYWNE OCZYSZCZANIE I REDUKCJA TRĄDZIKU
No więc jeszcze prezent jaki ShinyBox przygotowało na swoje urodziny czyli Pilniczek z polerkami i napisem SHINY BOX
To cudo na stałe zagości w mojej torebce :)
I jak Wam się podoba moje pudełeczko czerwcowo-urodzinowe?
Bo dla mnie to super pudełeczko które zasługuje na  
ocenę 10/10 :)
Mam nadzieję że nie będzie to moje ostatnie tak dobrze dobrane pudełeczko :)


~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~

Jeśli jeszcze nie masz swojego pudełeczka i zastanawiasz się nad jego kupnem to zapraszam TU :)



3 komentarze:

  1. Zamówiłam raz, ale jakoś specjalnie mnie nie przekonuje. Zawartość urodzinowego też mnie nie powala na kolana. Ale skoro Tobie podpasowała, to dobrze. Pozdr.

    Fashion4Ever.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem srednio zadowolona... masz ładny kolor paese:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dziękuję :) myślałam o jaśniejszym ale ten też się zużyje :)

      Usuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz..
Jest to dla mnie inspiracja do dalszego działania i rozwijania bloga :)
Jeżeli moja strona się wam podoba zapraszam do obserwacji :)