16 czerwca 2013

Quiz - Koloryzujący Błyszczyk Glance Shine nr 35

Witajcie dziewczyny :) 
Dziś chciałam Wam zaprezentować błyszczyk z firmy 
Quiz- Glance Shine, który dostałam do testów w ramach współpracy.

 
Co mówi producent:
 
Błyszczyk Glance Shine nr 35

Delikatnie, a zarazem efektownie podkreśla usta, nadając im subtelny kolor i blask. Kompleks witamin i naturalnych składników odżywczych pielęgnuje usta i utrzymuje odpowiedni poziom ich nawilżenia. Błyszczyk zapewnia efekt większych, aksamitnych i cudownie błyszczących ust przez długi czas.

Cena 5,50zł / 9 ml

MOJA OPINIA:
Błyszczyk ma bardzo przyjemną konsystencję - nie lepi się, ale i nie jest też wodnisty.
Ma bardzo przyjemny cukierkowo-owocowy zapach.
Na ustach kolor nie jest aż tak nasycony jak w opakowaniu, ale to dobrze, bo nie lubię mocno podkreślonych ust.
Błyszczyk nawilża spierzchłe usta. Może nie jest to bardzo duże nawilżenie, ale na pewno ich nie wysusza.
Plusem jest trwałość, bo u mnie utrzymuje się nawet do 4h.
Posiada on klasyczny gąbkowy aplikator, który nie stwarza problemów przy aplikacji kosmetyku na usta.
 
Więc mogę szczerze polecić Wam ten błyszczyk :)

Moja ocena 9/10

2 komentarze:

  1. Ładnie wygląda na Twoich ustach, może wypróbuję. Zapraszam do wspólnej obserwacji ;)http://soclothe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz..
Jest to dla mnie inspiracja do dalszego działania i rozwijania bloga :)
Jeżeli moja strona się wam podoba zapraszam do obserwacji :)