14 czerwca 2013

Pharmaceris - oczekiwana przesyłka

Kilka dni temu dostałam bardzo miłą przesyłkę od Pharmaceris :)
W paczuszce znalazł się Pharmaceris a - physiopuric nawilżający fizjologiczny żel do mycia twarzy i oczu  dla skóry alergicznej i wrażliwej.
Oczywiście nie omieszkałam go od razu wyprobować na swojej skórze :) A że mam skóre ze skłonnością do podrażnień to od razu przypadł mi do gustu :) 

  

 
Od producenta:
Składniki:
Aqua (Water), Polysorbate 20, Glycerin, Methyl Gluceth-20, PEG-70 Mango Glycerides, Betaine, Panthenol, Hydroxyethylcellulose, Cyclopentasiloxane, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Cyclohexasiloxane, Sodium Carbonate, Allantoin, Disodium EDTA, Quaternium-15

Działanie:
Specjalistyczny żel wyjątkowo łagodnie oczyszcza skórę twarzy i oczu z zanieczyszczeń i makijażu minimalizując ryzyko wystąpienia podrażnień.

* Delikatna baza myjąca, bez zawartości mydła oraz środków drażniących jest biozgodna z fizjologicznym pH skóry i nie narusza jej naturalnej bariery ochronnej.
* Wosk z mango oraz Glucam wzmacniają naturalny płaszcz hydrolipidowy skóry zabezpieczając naskórek przed utratą wody.
* Alantoina i D-pantenol koją i łagodzą istniejące podrażnienia przywracając jednocześnie skórze miękkość i gładkość.
* Żel wykazuje wysoki stopień tolerancji, nie wysusza naskórka, zapewniając skórze nadwrażliwej i suchej wysoki komfort stosowania
* WYSOKA TOLERANCJA I SKUTECZNOŚĆ
* PRZEBADANO DERMATOLOGICZNIE
* HIPOALERGICZNY
* BEZ PARABENÓW, ALERGENÓW, MYDŁA, SLS, SLES, BARWNIKÓW I KOMPOZYCJI ZAPACHOWEJ


Wskazania:
Fizjologiczny żel przeznaczony do codziennego oczyszczania skóry szczególnie wrażliwej, suchej i alergicznej, ze skłonnością do podrażnień. Dostosowany do potrzeb skóry nietolerującej mydła, nadmiernie ulegającej podrażnieniom oraz dla osób po zabiegach dermatologicznych. Zastępuje tradycyjne mydło. Odpowiedni dla skóry w każdym wieku.


Cena:26,90 zł/190 ml


Moja opinia:
Żel o delikatnym zapachu. Butelka zaopatrzona jest w wygodną pompkę, która aplikuje pożądaną ilość (przezroczystego, średnio gęstego) żelu, który jest oczyszczający i  nie wysusza skóry :)
Produkt nie pieni się jak standardowy żel.
Bardzo dobrze nawilża, łagodzi podrażnienia i co najważniejsze nie uczula. Po jego zastosowaniu skóra jest miękka i gładka jak pupa niemowlęcia :) Można go używać z wodą jak i bez niej :D
Produkt jest naprawdę bardzo wydajny i powinien spokojnie starczyć na kilka miesięcy. Będzie on często gościł na mojej półce :) 



Moja ocena 10/10 :)

1 komentarz:

  1. Hej,
    Czy zmywasz tym żelem również makijaż oczu?

    Właśnie szukam jakiegoś fajnego, baaardzo delikatnego żelu, który będzie się nadawał zarówno do mycia twarzy jak i oczu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz..
Jest to dla mnie inspiracja do dalszego działania i rozwijania bloga :)
Jeżeli moja strona się wam podoba zapraszam do obserwacji :)