14 czerwca 2013

ORGANIQUE czekoladowy peeling do ciała

Dzisiaj napisze Wam o pewnym peelingu :)
Otrzymałam go w jednym z pudełek SHINYBOX



Od producenta:
Wygładzający peeling cukrowy ORGANIQUE z aromatyczną czekoladą. Doskonale przygotowuje skórę do zabiegów relaksująco-ujędrniających. Złuszcza martwy naskórek, oczyszcza i odświeża skórę. Dzięki zastosowaniu wyciągu z kakaowca, kompleksu STIMU-TEX oraz masła Shea i olejów naturalnych działa odżywczo, wzmacniająco i ujędrniająco. Pozostawia skórę aksamitnie gładką i pięknie pachnącą.

cena 200ml / 59.99gr


MOJA OPINIA :
W gramaturze 100ml czyli połowa produktu pełnowartościowego . Konsystencja peelingu jest dość twarda zbita i grudkowata w kolorze czekolady z drobinkami cukru , które w trakcie masowania się rozpuszczają . Do opakowania produktu nie mam żadnych zastrzeżeń bez problemowo wyciągniemy zawartość dzięki szerokiemu otworowi .
Po zabiegu skóra jest gładka i nawilżona .

  Moja ocena 9/10 ( niestety cena powala i nie będzie mnie stać na niego a jest super)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz..
Jest to dla mnie inspiracja do dalszego działania i rozwijania bloga :)
Jeżeli moja strona się wam podoba zapraszam do obserwacji :)