1 czerwca 2013

Mel Merio Romantic Girl

Dzisiaj napisze Wam co sądzę o tych perfumach, ale póki co kilka słów od producenta:

Zapach jest lekko cytrusowy i świeży. Wyczuwalna woń wanilii oraz pomarańczy. Doskonały na ciepłe, letnie dni. Mel Merio Romantic Girl to przepiękny słodki zapach, zamknięty w bardzo gustownym opakowaniu. Wanilia, pomarańcza i dużo cukru.
Dostępne tylko w Rossmann



Dostałam je jakoś bez okazji od przyjaciółki ale okazały się totalnym niewypałem ;/
Zapach jest dość intensywny i BARDZO słodki. / nie trwały
Zupełnie nie w moim stylu.
Nie polecam alergikom ma dość dużą zawartość alkoholu, bo aż 78%
Jedyny plus według mnie jaki posiada to ładna buteleczka.
Moja ocena 
3/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz..
Jest to dla mnie inspiracja do dalszego działania i rozwijania bloga :)
Jeżeli moja strona się wam podoba zapraszam do obserwacji :)