8 czerwca 2013

Malinowa rozkosz czyli lakier raspberryfields forever od Catrice

Dzisiaj recenzja lakieru Catrice Ultimate Nail Lacquer - 26 raspberryfields forever

Co mówi producent:
Die neue Generation der Ultimate Nail Lacquers überzeugt mit einem hochglänzenden Finish dank Gloss Booster-Technologie, perfekter Deckkraft und ultra-langer Haltbarkeit. Dank des innovativen Reservoir-Pinsels können die Nägel mit nur einem Pinselstrich lackiert werden. Frei von Formaldehyd, Toluol oder Phthalaten.

Niestety nie znam niemieckiego aż tak by móc to dobrze przetłumaczyć :) więc zostaje w oryginale :P
Cena 10,49 zł / 10 ml




Moja opinia:

Jeden z najlepszych lakierów jakie posiadam. Ma duży pędzelek którym szybko i sprawnie pokrywa się całą płytkę paznokcia. Jest bardzo dobrze na pigmentowany, wystarczy jedna warstwa aby nie było prześwitów, nie odpryskuje się. Lakier nie pozostawia smug i zacieków. Dość szybko schnie. Jego konsystencja jest w sam raz ( nie za wodnista i nie za gęsta ). Na paznokciach pozostawia super połysk i żelowy efekt :)

Kolor cud miód i MALINA :D
Rewelacja, polecam
Ocena 11/10 :D :*

5 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. bardzo dobrze się go nakłada i w ogóle ładnie na paznokciach się prezentuje :)

      Usuń
  2. Nie miałam nigdy lakieru z Catrice, kolorek ma uroczy, podobny dostałam teraz na warszawskim spotkaniu blogerek :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam jeden lakier z Catrice i strasznie długo schnął, ale to było dawno, może teraz jest lepiej :D Kolorek świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. lubie Catrice , mam dwa lakiery od nich ;)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz..
Jest to dla mnie inspiracja do dalszego działania i rozwijania bloga :)
Jeżeli moja strona się wam podoba zapraszam do obserwacji :)