18 czerwca 2013

Johnson Pielęgnacja Twarzy ® Krem nawilżający 24 godzinny

Bardzo lubię produkty Johnson. Dzisiaj przedstawię Wam krem do twarzy :)


Co mówi producent:
 
Stabilizujący krem z wzbogacony o minerały i witaminy (E,B5), stworzony do skóry normalnej i mieszanej. Krem wygładza skórę i wyrównuje jej koloryt, przywraca równowagę i zapobiega świeceniu, utrzymuje efekt nawilżenia skóry przez 24 godziny.

Cena: 16zł / 50ml

 


MOJA OPINIA:


Krem wpadł mi w ręce już dawno, bo był w promocji w jakiejś drogerii a mnie akurat mój się skończył .
Mimo obaw , że może uczulać krem jednak spełnił moje wymagania. :)

Jest przeznaczony zarówno dla skóry suchej jak i normalnej.
Krem (kolor biały)  jest zamknięty w przezroczystym słoiczku z różową nakrętką. Charakteryzuje się  bardzo ładnym, przyjemnym, orzeźwiającym zapachem.  W mojej opinii ten krem jest odpowiedni zarówno do stosowania na dzień jak i na noc. Szybko się wchłania a efekt nawilżenia utrzymuje się przez wiele godzin. Konsystencja kremu sprawia, że jest on bardzo wydajny i można cieszyć się nim przez wiele tygodni. Zaletą tego kosmetyku jest też niska cena.


MOJA OCENA 10/10 :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz..
Jest to dla mnie inspiracja do dalszego działania i rozwijania bloga :)
Jeżeli moja strona się wam podoba zapraszam do obserwacji :)