22 czerwca 2013

*Istny papier ścierny czyli peeling morelowy ultra oczyszczający od Soraya*

Dzisiaj coś o peelingu :)


Kilka słów od producenta:

Beauty Therapy Peelingi
Morelowy Peeling Ultra Oczyszczający

Każdy rodzaj skóry



Dzięki recepturze bogatej w Ekstrakt z owoców Moreli o właściwościach oczyszczających, nawilżających i odmładzających wykazuje bardzo wysoką skuteczność działania:
- głęboko oczyszcza i wygładza skórę
- złuszcza i usuwa martwe komórki naskórka
- zmniejsza widoczność porów
- nawilża i odżywia
- przyspiesza proces regeneracji i odbudowy naskórka
- dodaje skórze blasku i świeżości

Pojemność: 150 ml


Rezultat:
Głęboko oczyszczona, gładka i promienna skóra

MOJA OPINIA:

Istny papier ścierny w kremie! Spełnia wszystkie moje oczekiwania. Począwszy od ceny, zapachu, dostępności, skończywszy na skutecznym działaniu. Świetnie oczyszcza, dobrze złuszcza martwy naskórek, nie wysusza, a masaż zbawiennie wpływa na skórę. Efekt - gładziutka i oczyszczona skóra.

Przyznam szczerze, że byłam zaskoczona. Drobinki peelingujące wyglądają na niepozorne (peeling jest drobnoziarnisty). Są niesamowicie ostre, przez co byłam pewna, że zmasakrują moją twarz, pozostawiając ją podrażnioną i zaczerwienioną. I tu kolejne zaskoczenie, bo pomimo małych bolesności w trakcie masażu, po nim nie odczułam żadnych negatywnych skutków.
MOJA OCENA 9/10

1 komentarz:

  1. To chyba kosmetyk dla mnie.Muszę go koniecznie wypróbować.:)Obserwuję.Jeśli masz ochotę zapraszam do mnie
    http://mirabelka1993.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz..
Jest to dla mnie inspiracja do dalszego działania i rozwijania bloga :)
Jeżeli moja strona się wam podoba zapraszam do obserwacji :)