20 czerwca 2013

Eyeliner professional style nr 010 Quiz Cosmetics


A więc przyszedł czas na recenzje eyelinera od Quiz który dostałam w ramach współpracy z nimi :)


Co mówi producent :
Miękkie, lekko rozprowadzają się na powiece, tworząc gładką i precyzyjną kreskę o głębokim kolorze.

Doskonale podkreśla kształt oka i sprawia, że wydaje się ono bardziej wyraziste.  Efekt utrzymuje na powiece przez wiele godzin.

Cena: 2,45/7g



Zdjęcia na oczach dwóch moich koleżanek:



Moja opinia:
Ładny drewniany ołóweczek z czarną nakładką. Faktycznie kredka jest miękka i lekko rozprowadza się na powiece.
Jestem z niej zadowolona. Zdziwiłam się nawet jej zaletami. Najważniejszym plusem tej kredki jest to że bardzo łatwo namalować nią piękną , równą kreskę. Ma piękny, intensywny kolor i długo się trzyma.
Pewnie bardzo długo jej nie zmienię a poza tym jest bardzo tania.

Nie wyobrażam sobie nie mieć jej w kosmetyczce. Jak dla mnie - absolutny must-have :)

MOJA OCENA: 9/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz..
Jest to dla mnie inspiracja do dalszego działania i rozwijania bloga :)
Jeżeli moja strona się wam podoba zapraszam do obserwacji :)