25 czerwca 2013

"DOUBLE COVER PODKŁAD KRYJĄCO-MATUJĄCY" EVELINE

Hejka kochani :)
Tak jak Wam obiecałam załączam pierwszą recenzje z paczuszki od Eveline :)
Będzie to DOUBLE COVER PODKŁAD KRYJĄCO-MATUJĄCY :)



Kilka słów od producenta:
Profesjonalny podkład bogaty w mineralne pigmenty maskuje niedoskonałości skóry, takie jak trądzik, blizny, rozszerzone naczynka i przebarwienia. Starannie wyselekcjonowane składniki aktywne zapewniają wielokierunkowe działanie: doskonale kryją, długotrwale matują, dogłębnie nawilżają oraz perfekcyjnie wygładzają cerę.


- Technologia Ever Mat™ skutecznie zapobiega błyszczeniu się skóry.
- Exclusive Bio Complex™ upiększa i pielęgnuje cerę.
- Kwas hialuronowy wyrównuje drobne zmarszczki, zapewnia optymalny poziom nawilżenia.
- Kolagen i elastyna wygładzają skórę.
- Koktajl witamin A, E, F odżywia oraz regeneruje.
Przeciwutleniacze oraz filtr SPF 10 chronią przed promieniowaniem UV.


Moja opinia:
Super trwały podkład, nie spływa nawet przy temperaturze 40 stopni :)
Jest bardzo wydajny, ładnie się rozprowadza, jednak średnio kryje niedoskonałości cery. Jest treściwy, co bardzo cenię w tego typu kosmetykach (chodzi o konsystencje). Nie powoduje świecenia. Ma delikatny zapach.
Podkład dobry dla wszystkich typów cery i w każdym wieku, szczególnie dla pań z problemem zmarszczek.

Moja ocena 8/10

1 komentarz:

  1. Rzadko używam podkładów ale ten wygląda ciekawie.Lubię kosmetyki Eveline więc może kiedyś się skuszę.:)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz..
Jest to dla mnie inspiracja do dalszego działania i rozwijania bloga :)
Jeżeli moja strona się wam podoba zapraszam do obserwacji :)