17 czerwca 2013

Czary mary czyli jak podkreślić usta:)

Witam Kochani.

Dzisiaj szybki post i jego tematem głównym będą usta.

Zauważyłam, że nawet wymalowane wzorki na ustach dzisiaj nie zdziwią nikogo .
Ja zaczęłam od razu od czegoś prostego, ale dość efektownego.



Tak podkreślone usta to super rozwiązanie na wieczór jeżeli nie chcemy podkreślać oczu. Oczywiście, pod warunkiem, że nie jemy dużo, no i  pijemy ze słomki. Która z nas lubi chodzić z pozostałością szminki jaką jest bardzo nieestetycznie wyglądająca obwódka? :P



*Szminka-Flormar nr. 23*
*Cień do powiek-Inglot AMC Shine nr.102*


Mam nadzieję, że moja pierwsza, mini wariacja na temat ust Wam się spodobała.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz..
Jest to dla mnie inspiracja do dalszego działania i rozwijania bloga :)
Jeżeli moja strona się wam podoba zapraszam do obserwacji :)