26 czerwca 2013

Chciałbym Cię mydlić czyli mydło od Aleterry z oliwek :)



*Moje pierwsze mydełko z Alterry. Postawiłam na wersję z oliwą z oliwek...*


Co mówi o nim producent:
 
Każda skóra zasługuje na indywidualną pielęgnację. 
Mydło z olejami roślinnymi Alterra oliwka z czystą oliwą z oliwek produkowane jest z wartościowych, czystych olejów roślinnych. Łagodnie myje skórę i pomaga jednocześnie zachować odpowiednie jej nawilżenie. 
Subtelny zapach rozpieści Twoje zmysły. 
Gwarantowane cechy produktu: 
• 100% czyste oleje roślinne 
• nie zawiera syntetycznych substancji konserwujących ani składników pochodzenia zwierzęcego 
• dobra tolerancja przez skórę potwierdzona dermatologicznie

Moja opinia:

*Niby mała niepozorna kostka o przeciętnym wyglądzie, a ile zalet*

+ 100% czyste olejki roślinne
+ nie zawiera syntetycznych substancji konserwujących ani składników pochodzenia zwierzęcego
+ dobra tolerancja przez skórę, nie uczula, nie powoduje podrażnień
+ przystępna cena (cena regularna ok. 2,50zł)
+ wydajne
+ dobrze się pieni i rozprowadza po ciele
+ dokładnie oczyszcza, po spłukaniu mamy uczucie tępej skóry (ale to akurat dobrze)
+ nie rozmięka się pod wpływem wody
+ zapach przyjemny, delikatny

Trudno jest mi znaleźć jakiekolwiek *minusy* tego mydła. Szukając na siłę, mogłabym się przyczepić do tego, że *zapach krótko utrzymuje się na skórze*.

Moja ocena 8/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz..
Jest to dla mnie inspiracja do dalszego działania i rozwijania bloga :)
Jeżeli moja strona się wam podoba zapraszam do obserwacji :)