20 maja 2013

Paloma nailExpert odżywka odbudowująca z keratyną - RECENZJA

Paloma nailExpert to seria preparatów przeznaczonych do specjalistycznej pielęgnacji paznokci.

Receptury opracowane przez profesjonalistów zapewniają efektywną pielęgnację różnych typów płytki: wzmacniają, uelastyczniają, poprawiają strukturę, zabezpieczają przed pękaniem i rozdwajaniem. W przygotowanej serii każda kobieta znajdzie preparat odpowiadający potrzebom jej paznokci.

Ja testowałam odżywkę odbudowującą z keratyną .
Przeznaczona jest do cienkich, łamliwych i rozdwajających się paznokci, zawiera keratynę, witaminę E i d-panthenol, dzięki czemu szybko regeneruje, wzmacnia i pogrubia płytkę paznokcia

Moja opinia :

- posiada dobą konsystencje - nie ciągnie się
- dobrze się rozprowadza,
- ładnie utwardza i odbudowuje paznokcie
- nie podrażnia skórek i nie śmierdzi
- posiada wygodny pędzelek
- szybko wysycha
- paznokcie po nałożeniu ładnie wyglądają (efekt podobny do lakieru bezbarwnego)


Moja ocena :
9/10


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz..
Jest to dla mnie inspiracja do dalszego działania i rozwijania bloga :)
Jeżeli moja strona się wam podoba zapraszam do obserwacji :)