22 maja 2013

Avon, Speed Dry + Ballerina- RECENZJA

Co mówi producent:
Błyskawicznie schnąca formuła:
- schnie w 30 sekund
- dokładnie kryje paznokieć
- zapewnia fantastyczny połysk
Pojemność: 12ml
Moja opinia:
Jestem bardzo zadowolona. Schnie błyskawicznie, więc problemem dla mnie nie jest nałożenie dwóch warstw, które w zupełności wystarczają, aby pokryć paznokcie. Trzyma mi się bardzo długo około 4-5 dni przy zmywaniu naczyń i innych tego typu zajęciach. Nie odciska się po wyschnięciu. Super się rozprowadza. Jest wydajny. Moim zadaniem jest jednym z najlepszych lakierów jakie posiadam
OCENA 10/10


1 komentarz:

  1. Moim zdaniem słabo kryje i tutaj mnie rozczarował, a nazwałabym go ideałem :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz..
Jest to dla mnie inspiracja do dalszego działania i rozwijania bloga :)
Jeżeli moja strona się wam podoba zapraszam do obserwacji :)