30 maja 2013

Avon, Foot Works, Mydło peelingujące do stóp - recenzja

Dzisiaj napisze wam moją recenzje mydła peelingującego :)



Od producenta:

Mydło do peelingu stóp z wyciągiem z morskich alg i sproszkowanymi pestkami moreli usuwa suchy, stwardniały naskórek, nawilża skórę stóp oraz ma działanie oczyszczające i złuszczające. 


Moja opinia:
Świetne mydło peelingujące. Posiada wiele drobinek, dobrze złuszcza martwy naskórek, nie wysusza. Przyjemnie pachnie- odświeżająco. Stopy są po nim miękkie i delikatne.
Polecam :)

Moja ocena: 10/10

1 komentarz:

  1. Krótko, zwięźle i na temat :) Mam to mydło, ale jeszcze nie miałam okazji go stosować. Chyba dzisiaj pora na pedicure :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz..
Jest to dla mnie inspiracja do dalszego działania i rozwijania bloga :)
Jeżeli moja strona się wam podoba zapraszam do obserwacji :)